A globális bizonytalanságok közepette a közlekedési ágazat a fellendülés jeleit mutatja, különösen Nyugat-Európában, a Közel-Keleten és Japánban. A kínai és japán újranyitás, valamint az utazási korlátozások enyhülése erősíti a légiközlekedési ágazatot. A kereskedelmi járatok meghaladják a járvány előtti szintet, bár alacsonyabb kihasználtsággal. Az Airbus és a Boeing a repülőgép-megrendelések növekedését tapasztalja, különösen Franciaországban.
A tengeri szállítás a csökkenő áruszállítási díjak és a magas energiaköltségek miatt enyhe visszaesést tapasztal. A Maersk és a CMA CGM bevételei ugyan csökkentek, de a konténerforgalom csak kismértékben esett vissza. A volumenek eltolódása hatással van a kikötői áruszállításra használt vasúti és közúti szállításra. Az alacsonyabb üzemanyagköltségek részben ellensúlyozzák a csökkentett áruszállítási volumeneket, ami támogatja az ágazat ellenállóképességét.